23.2 C
Athens
Παρασκευή, 10 Ιουλίου, 2020

Με σύνθημα “Sky is the limit” και μοναδικές εμπειρίες, η NAPAPIJRI γιορτάζει φέτος τα 30 χρόνια της

MYLIFESTYLE Anniversary Με σύνθημα “Sky is the limit” και μοναδικές εμπειρίες, η NAPAPIJRI γιορτάζει φέτος τα 30 χρόνια της

Ημ.έκδοσης:

Συντάκτης:

Κατηγορία:

Το brand διοργάνωσε εκδηλώσεις που εξασφάλισαν μοναδικές εμπειρίες για το κοινό, καθώς οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τον ουρανό όπως δεν τον είχαν ξαναδεί άλλη φορά σε συγκεκριμένα κεντρικά σημεία της πόλης μέσω ενός tailor made τηλεσκοπίου augmented reality.

Το τηλεσκόπιο που είχε τοποθετηθεί στο corner της Napappijri στο attica City Link, επισκέφθηκε ο Κώστας Μαρτάκης, ο οποίος είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει jacket Skidoo και να θαυμάζει τον ουρανό ακόμη και μέσα από το City Link.

Επιπλέον αγαπημένοι καλλιτέχνες, αθλητές, bloggers και πιστοί φίλοι του brand επισκέφθηκαν το Napapijri store στο Golden Hall, ευχήθηκαν χρόνια πολλά στο αγαπημένο τους brand και απόλαυσαν την υπέροχη τούρτα σε σχήμα του εμβληματικού jacket Rainforest. Παράλληλα έζησαν μια ακόμα εξαιρετική εμπειρία, αυτή ενός virtual reality ταξιδιού σε 4 διαφορετικούς προορισμούς, τη θάλασσα, το βουνό, την εξοχή και την πόλη, από τους οποίους μπορούσαν να θαυμάσουν τον ουρανό. Τα 4 αυτά μέρη συμβολίζουν όλους τους διαφορετικούς προορισμούς στους οποίους η Napapijri μπορεί να σας συντροφεύσει.

Κάθε ταξίδι είναι μοναδικό.
Κάθε ταξίδι έχει ένα μοναδικό ουρανό.
Οπου και αν είσαι, όποιος και αν είναι ο προορισμός σου,
κοίτα ψηλά για να ανακαλύψεις το δικό σου ουρανό.
#skyisthelimit
#thereisalwaysajourney

Λίγα λόγια για τη Napapijri
Η λέξη Napapijri είναι μια παραλλαγή της Φινλανδικής λέξης για τον Αρκτικό κύκλο. Το ταξίδι της Napapijri, ξεκινά το 1987 στην σκιά της υψηλότερης κορυφής της Ευρώπης, στο Monte Bianco, όπου ένας Ιταλός κατασκευαστής ταξιδιωτικών σάκων, συνδυάζοντας καινοτόμα υλικά με ιδιαίτερη προσοχή στο στυλ, εισήγαγε μια νέα αισθητική στον outdoor ρουχισμό, αρκετά διαφορετική από τα αμιγώς λειτουργικά προϊόντα που ήταν τότε στην μόδα στις πίστες του σκι. Η ιδέα άρεσε στο κοινό και σύντομα το logo της Napapijri εμφανιζόταν όχι μόνο στους σάκους, αλλά και στα πιο τεχνικά εξωτερικά ενδύματα και λίγο αργότερα, στα casual ενδύματα της πόλης. Η μεγάλη αυτή επιτυχία εγκαθίδρυσε ένα νέο τρόπο ερμηνείας στη σχέση ανάμεσα στο λειτουργικό και το casual.
Η Napapijri αντλεί την έμπνευση της μέσα από την άποψη ότι τα σπουδαιότερα ταξίδια είναι αυτά που μας βοηθούν να ανακαλύψουμε ποιοί είμαστε. Σε αυτή την ανακάλυψη δεν υπάρχει ένα μόνο μονοπάτι, όπως η ζωή κάθε ανθρώπου είναι διαφορετική, έτσι και το ταξίδι του πρέπει να είναι μοναδικό. #thereisalwaysajourney.

Σχετικά με το Άρθρο